Dzem porzeczkowy – przepis klasyczny i na dzem bez cukru

Dzem porzeczkowy – przepis klasyczny i na dzem bez cukru

Dżem porzeczkowy to doskonały sposób na zachowanie pełni smaku i witamin tych malutkich, soczystych owoców na długie zimowe wieczory. Prezentujemy Wam dwa przepisy na ten niebiański smakołyk: klasyczny, słodki dżem porzeczkowy, który zadowoli podniebienia łasuchów, oraz zdrowszą wersję bez dodatku cukru dla tych, którzy dbają o linię i ograniczają węglowodany w diecie. Do czego wykorzystać dżem porzeczkowy? Dżem porzeczkowy to nie tylko pyszny dodatek do kanapek czy tostów. Ten aromatyczny przetwór może posłużyć jako wspaniały…

Więcej

Krajowy System e-Faktur – szybszy zwrot VAT i nie tylko

Krajowy System e-Faktur – szybszy zwrot VAT i nie tylko

Wystawianie faktur ustrukturyzowanych miało pierwotnie działać już w 4 kwartale 2021 r., jednak ostatecznie przedsiębiorcy na dostęp do Krajowego Systemu e-Faktur musieli czekać parę miesięcy dłużej. Projekt ruszył z początkiem 2022 r. Po 12 miesiącach okresu przejściowego, w którym stosowanie KSeF jest nieobowiązkowe, począwszy od stycznia 2023 r. będzie to obligatoryjne dla wszystkich czynnych podatników VAT, jak i dla firm zwolnionych z podatku od towarów i usług. Faktura ustrukturyzowana – ułatwienie dla dla działów księgowości…

Więcej

Dlaczego wino gazuje i jak temu zapobiegać?

Dlaczego wino gazuje i jak temu zapobiegać?

Twoje wino zrobiło się gazowane? Chcesz wiedzieć, dlaczego tak się stało i co zrobić, by je uratować? Niestety zdarza się, że w trakcie produkcji wina lub podczas przechowywania zaczyna ono gazować. Wyjaśniamy, jakie mogą być przyczyny tego procesu i jak go uniknąć. Produkcja wina Produkcja wina wymaga specjalistycznej wiedzy i umiejętności. Winogrona są zbierane i przerabiane na sok, który jest następnie fermentowany przez drożdże. Fermentacja pozwala na przetworzenie cukru w owocach na alkohol i dwutlenek…

Więcej

Przystawki na wesele. Co podać, aby goście byli zadowoleni?

Przystawki na wesele. Co podać, aby goście byli zadowoleni?

Przystawki weselne mogą być podawane w formie na zimno lub na ciepło w zależności od preferencji Pary Młodej oraz gości. Są wstępem do dania głównego, zatem powinny zrobić dobre wrażenie i w miarę możliwości posmakować wszystkim. Dowiedz się, co można podać w ramach przystawek weselnych, aby goście byli zadowoleni. Przekąski na wesele a przystawki – czym się różnią? Przekąski na wesele, chociaż bardzo często mylone z przystawkami, wcale nie są tym samym. Wśród ich cech…

Więcej

Jak rozważnie korzystać ze źródeł informacji o zdrowiu w sieci?

Jak rozważnie korzystać ze źródeł informacji o zdrowiu w sieci?

W internecie da się niezwykle szybko wyszperać informacje na dowolny temat. Internauci mają szczególną słabość do odpytywania wyszukiwarki Google o tematy medyczne, częstokroć nawet poprzedzając decyzję o konsultacji ze specjalistą godzinami przeszukiwania sieci w celu odnalezienia na własną rękę odpowiedzi na palący problem. Lecz czy to dobry model wykorzystywania informacji dostępnych na portalach o urodzie i zdrowiu? Portal o zdrowiu i urodzie nie jest alternatywą dla profesjonalnej konsultacji medycznej W gąszczu artykułów o zabiegach estetycznych,…

Więcej

5 pomysłów na imprezę firmową

5 pomysłów na imprezę firmową

Imprezy integracyjne służą zacieśnianiu więzi wśród pracowników, co przekłada się na wzrost motywacji, poczucia przynależności do firmy i satysfakcji z pracy. Przedstawiamy najlepsze pomysły na imprezę firmową – pięć propozycji, które zapewnią całemu zespołowi świetną zabawę! Pomysły na imprezę firmową – bal maskowy Oryginalne maski weneckie, wytworne suknie, eleganckie smokingi, wykwintne menu – bal maskowy to okazja do zapomnienia o szarej rzeczywistości i przeniesienia się do bajkowego, nierealnego świata. Są one popularne zwłaszcza w karnawale,…

Więcej

Związek kohabitacyjny – na czym polega?

Związek kohabitacyjny – na czym polega?

Związek kohabitacyjny to współcześnie dość często spotykany rodzaj związku. Często mylnie jest on utożsamiany z konkubinatem. Na czym polega związek kohabitacyjny i co należy o nim wiedzieć? Co to związek kohabitacyjny? Jest to związek partnerski pomiędzy dwiema osobami mieszkającymi ze sobą, prowadzącymi wspólnie gospodarstwo domowe, jednak niemającymi ślubu. Takie osoby przeważnie wychowują też razem dzieci. Wbrew pozorom nie jest to wcale nowe zjawisko, a taka forma związku cieszy się ostatnimi czasy rosnącą popularnością. Znanych jest wiele modeli związku kohabitacyjnego. Para nie…

Więcej

10 pomysłów na niezapomnianą imprezę firmową

10 pomysłów na niezapomnianą imprezę firmową

Firmowe imprezy znakomicie integrują zespół, a także budują poczucie przynależności do grupy. Jeśli chcesz urządzić niezapomniane wydarzenie, które wzmocni więzi pomiędzy pracownikami, sprawdź nasze pomysły na imprezę firmową! Prezentujemy 10 najpopularniejszych i najciekawszych propozycji. 1. Piknik firmowy Wspólna biesiada w miłych okolicznościach przyrody – na łące, w urokliwym parku lub pięknym ogrodzie. Na imprezę można zaprosić pracowników z całymi rodzinami, a podczas pikniku urządzić konkursy dla dzieci oraz zapewnić inne atrakcje. Nieodłącznym elementem każdego pikniku…

Więcej

Co powinien zawierać content plan?

Co powinien zawierać content plan?

Blog firmowy, social media, wideo, podcasty, publikacje na portalach zewnętrznych – content marketing wymaga obecności marki w wielu różnych kanałach dystrybucji. Pomoże Ci w tym content plan, o którym więcej dowiesz się z tego artykułu. Jeśli chcesz, aby Twoja praca przynosiła konkretne rezultaty, to musisz zacząć od przygotowania planu, który odpowie na pytanie “jak to zrobić?”. Lista kroków wraz z terminami ich realizacji motywuje do regularnej pracy, a także pozwala w łatwy sposób określić, na…

Więcej

Buyer persona w content marketingu – po co i jak ją stworzyć?

Buyer persona w content marketingu – po co i jak ją stworzyć?

Buyer persona to model klienta, ułatwiający planowanie i realizację działań marketingowych, w tym przygotowanie strategii content marketingowej i tworzenie treści. Wyjaśniamy, czym dokładnie jest, do czego się przydaje i jak ją stworzyć. Buyer persona – co to takiego? Co to jest persona? Buyer persona lub marketing persona (czasami nazywana też personą marketingową albo zakupową) to opis klienta, stworzony na podstawie rzeczywistych danych na temat odbiorców danego produktu czy usługi. Obejmuje jednak nie tylko takie cechy…

Więcej
1 2 3