Frazy kluczowe. Na jakie typy fraz kluczowych warto się pozycjonować?

Frazy kluczowe. Na jakie typy fraz kluczowych warto się pozycjonować?

Odpowiednio dobrane frazy kluczowe są niezwykle istotne dla skutecznych działań SEO. Czym dokładnie są? Jakie są ich typy? Na które z nich warto się pozycjonować? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym artykule. Czym są frazy kluczowe? Frazy kluczowe (inaczej “słowa kluczowe” lub “keywords”) to po prostu wyrażenia, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę. Ich właściwy dobór jest bardzo istotny dla działań SEO, dlatego analiza słów kluczowych (w formie researchu fraz podstawowego czy researchu fraz rozszerzonego)…

Więcej

Pozycjonowanie marki – poradnik

Pozycjonowanie marki – poradnik

W kontekście marketingu internetowego pozycjonowanie kojarzy się głównie z SEO, czyli promowaniem stron przez wyszukiwarkę Google na podstawie wybranych słów kluczowych. Podobne działania optymalizacyjne prowadzi się w celu wykreowania i poprawy pozycji marki, a także przyciągnięcia klientów i wyprzedzenia konkurencji. Składają się na nią nie tylko logo, ale również wartości, filozofia czy strategia komunikacyjna skierowana do konkretnej grupy docelowej. Na czym polega pozycjonowanie marki i dlaczego jest tak istotne? O tym w dzisiejszym artykule. Co…

Więcej

Co to jest SEO?

Co to jest SEO?

Czy wiesz, że skuteczne pozycjonowanie stron internetowych może zapewnić stały napływ klientów dla Twojego biznesu? Zastanawiasz się, od czego zacząć swoją przygodę z SEO? Podstawą działań optymalizacyjnych jest dostosowanie witryny do algorytmów wyszukiwarki Google. Nie można również zapomnieć o content marketingu, User Experience czy budowaniu profilu linkowego. Dziś jednak skupimy się na omówieniu najważniejszych zagadnień związanych ze strategią SEO. Na jakie elementy należy zwrócić uwagę, aby strona www osiągnęła najwyższe miejsce w rankingu? Sprawdź! Definicja…

Więcej

Regionalna firma a marketing – o pozycjonowaniu stron w Krakowie

Regionalna firma a marketing – o pozycjonowaniu stron w Krakowie

Wszechobecność internetu oraz komfort korzystania z niego do wyszperania potrzebnych usług i artykułów przyczyniła się do tego, iż każda firma chce teraz być zauważalną w sieci. W rzeczy samej, samo posiadanie strony www nie zagwarantuje, iż potencjalni klienci do nas trafią – najważniejsza jest bowiem widoczność na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Sporo mniejszych przedsiębiorstw, które świadczą usługi tylko w określonym województwie czy też nawet w jednej miejscowości, na przykład w Krakowie bądź w Bydgoszczy,…

Więcej

Jak użyć PBN do zwiększenia widoczności strony?

Jak użyć PBN do zwiększenia widoczności strony?

Aby odbiorca zauważył twoją działalność powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, lecz także zadbać o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony oraz to czy cyklicznie dodawane są do niej kolejne rzetelne i pomocne dla użytkownika informacje. Lecz nie wolno także zignorować tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków zewnętrznych kierujących na stronę. Jedną ze strategii link buildingowych jest stosowanie PBN-ów – prywatnych sieci serwisów. Private blog network, czyli kto używa PBNy?…

Więcej

Co powinien zawierać content plan?

Co powinien zawierać content plan?

Blog firmowy, social media, wideo, podcasty, publikacje na portalach zewnętrznych – content marketing wymaga obecności marki w wielu różnych kanałach dystrybucji. Pomoże Ci w tym content plan, o którym więcej dowiesz się z tego artykułu. Jeśli chcesz, aby Twoja praca przynosiła konkretne rezultaty, to musisz zacząć od przygotowania planu, który odpowie na pytanie “jak to zrobić?”. Lista kroków wraz z terminami ich realizacji motywuje do regularnej pracy, a także pozwala w łatwy sposób określić, na…

Więcej

Buyer persona w content marketingu – po co i jak ją stworzyć?

Buyer persona w content marketingu – po co i jak ją stworzyć?

Buyer persona to model klienta, ułatwiający planowanie i realizację działań marketingowych, w tym przygotowanie strategii content marketingowej i tworzenie treści. Wyjaśniamy, czym dokładnie jest, do czego się przydaje i jak ją stworzyć. Buyer persona – co to takiego? Co to jest persona? Buyer persona lub marketing persona (czasami nazywana też personą marketingową albo zakupową) to opis klienta, stworzony na podstawie rzeczywistych danych na temat odbiorców danego produktu czy usługi. Obejmuje jednak nie tylko takie cechy…

Więcej

Trendy w content marketingu na 2022 rok

Trendy w content marketingu na 2022 rok

Content marketing jest dziś podstawą obecności firm w internecie. I chociaż jego założenie wciąż opiera się na dostarczaniu użytkownikom wartościowych treści, to z roku na rok zmieniają się panujące w nich trendy. Sprawdź, jak w 2022 roku przygotować skuteczną strategię content marketingową. Zmiany w marketingu internetowym Czasy, w których wyszukiwarki internetowe doceniały teksty z jak największą liczbą nienaturalnie wplecionych w zdania fraz kluczowych, bezpowrotnie minęły. Dziś algorytmy wymagają przede wszystkim wysokiej jakości tekstów wartościowych dla…

Więcej

Direct Answer i featured snippets – czy warto wyświetlać się na pozycji “zero”?

Direct Answer i featured snippets – czy warto wyświetlać się na pozycji “zero”?

Pojawienie się w SERPach bloków Direct Answer oraz featured snippet (czyli polecanych fragmentów z odpowiedzią), z roku na rok coraz bardziej napędza zjawisko “zero clicks searches”. Gdy powodzenie biznesu zależy od wysokiego ruchu z organicznych wyników wyszukiwania, słusznie pojawia się pytanie, czy warto walczyć o wyświetlanie się strony na pozycji “zero”. Przedstawiamy nasz punkt widzenia. Nie tylko wyniki z elementami rozszerzonymi Nieustanne zmiany sposobu, w jaki Google prezentuje użytkownikowi odpowiedzi na wyszukiwane frazy, spowodowały, że…

Więcej

Co to jest audyt SEO strony internetowej i jakie informacje powinien zawierać

Co to jest audyt SEO strony internetowej i jakie informacje powinien zawierać

Audyt SEO to analiza, którą zazwyczaj przygotowuje się przed rozpoczęciem działań związanych z pozycjonowaniem strony internetowej. Ma na celu sprawdzenie strony pod kątem przyjazności dla wyszukiwarek, użytkowników oraz zgodności ze standardami technicznymi. Dzięki audytowi dowiesz się, jakie zmiany należy wprowadzić na stronie, aby była lepiej widoczna w wyszukiwarkach i pozyskiwała większy ruch. W niniejszym wpisie wyjaśniamy, czym jest audyt SEO, co powinien zawierać i dlaczego warto go wykonać. Czym jest audyt SEO? Audyt SEO to…

Więcej
1 2 3 4