Wszechobecność internetu oraz komfort korzystania z niego do wyszperania potrzebnych usług i artykułów przyczyniła się do tego, iż każda firma chce teraz być zauważalną w sieci. W rzeczy samej, samo posiadanie strony www nie zagwarantuje, iż potencjalni klienci do nas trafią – najważniejsza jest bowiem widoczność na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Sporo mniejszych przedsiębiorstw, które świadczą usługi tylko w określonym województwie czy też nawet w jednej miejscowości, na przykład w Krakowie bądź w Bydgoszczy,…
WięcejReklama, marketing, promocja
Jak użyć PBN do zwiększenia widoczności strony?
Aby odbiorca zauważył twoją działalność powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, lecz także zadbać o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony oraz to czy cyklicznie dodawane są do niej kolejne rzetelne i pomocne dla użytkownika informacje. Lecz nie wolno także zignorować tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków zewnętrznych kierujących na stronę. Jedną ze strategii link buildingowych jest stosowanie PBN-ów – prywatnych sieci serwisów. Private blog network, czyli kto używa PBNy?…
WięcejCo powinien zawierać content plan?
Blog firmowy, social media, wideo, podcasty, publikacje na portalach zewnętrznych – content marketing wymaga obecności marki w wielu różnych kanałach dystrybucji. Pomoże Ci w tym content plan, o którym więcej dowiesz się z tego artykułu. Jeśli chcesz, aby Twoja praca przynosiła konkretne rezultaty, to musisz zacząć od przygotowania planu, który odpowie na pytanie “jak to zrobić?”. Lista kroków wraz z terminami ich realizacji motywuje do regularnej pracy, a także pozwala w łatwy sposób określić, na…
WięcejBuyer persona w content marketingu – po co i jak ją stworzyć?
Buyer persona to model klienta, ułatwiający planowanie i realizację działań marketingowych, w tym przygotowanie strategii content marketingowej i tworzenie treści. Wyjaśniamy, czym dokładnie jest, do czego się przydaje i jak ją stworzyć. Buyer persona – co to takiego? Co to jest persona? Buyer persona lub marketing persona (czasami nazywana też personą marketingową albo zakupową) to opis klienta, stworzony na podstawie rzeczywistych danych na temat odbiorców danego produktu czy usługi. Obejmuje jednak nie tylko takie cechy…
WięcejTrendy w content marketingu na 2022 rok
Content marketing jest dziś podstawą obecności firm w internecie. I chociaż jego założenie wciąż opiera się na dostarczaniu użytkownikom wartościowych treści, to z roku na rok zmieniają się panujące w nich trendy. Sprawdź, jak w 2022 roku przygotować skuteczną strategię content marketingową. Zmiany w marketingu internetowym Czasy, w których wyszukiwarki internetowe doceniały teksty z jak największą liczbą nienaturalnie wplecionych w zdania fraz kluczowych, bezpowrotnie minęły. Dziś algorytmy wymagają przede wszystkim wysokiej jakości tekstów wartościowych dla…
WięcejDirect Answer i featured snippets – czy warto wyświetlać się na pozycji “zero”?
Pojawienie się w SERPach bloków Direct Answer oraz featured snippet (czyli polecanych fragmentów z odpowiedzią), z roku na rok coraz bardziej napędza zjawisko “zero clicks searches”. Gdy powodzenie biznesu zależy od wysokiego ruchu z organicznych wyników wyszukiwania, słusznie pojawia się pytanie, czy warto walczyć o wyświetlanie się strony na pozycji “zero”. Przedstawiamy nasz punkt widzenia. Nie tylko wyniki z elementami rozszerzonymi Nieustanne zmiany sposobu, w jaki Google prezentuje użytkownikowi odpowiedzi na wyszukiwane frazy, spowodowały, że…
WięcejCo to jest audyt SEO strony internetowej i jakie informacje powinien zawierać
Audyt SEO to analiza, którą zazwyczaj przygotowuje się przed rozpoczęciem działań związanych z pozycjonowaniem strony internetowej. Ma na celu sprawdzenie strony pod kątem przyjazności dla wyszukiwarek, użytkowników oraz zgodności ze standardami technicznymi. Dzięki audytowi dowiesz się, jakie zmiany należy wprowadzić na stronie, aby była lepiej widoczna w wyszukiwarkach i pozyskiwała większy ruch. W niniejszym wpisie wyjaśniamy, czym jest audyt SEO, co powinien zawierać i dlaczego warto go wykonać. Czym jest audyt SEO? Audyt SEO to…
WięcejMyśl globalnie, promuj się lokalnie. Kilka słów o korzyściach z lokalnego pozycjonowania strony firmowej
Jak trafić do klienta, który szuka oferty takiej jak moja i mieszka 200 m od siedziby firmy? Jak konkurować z gigantami, którzy na pozycjonowanie i reklamę internetowę przeznaczają dzisiątki tysięcy złotych miesięczenie? Wydaje się to niemożliwe, ale jest na to sposób. Warto zainwestować w pozycjonowanie lokalne i dotrzeć do klienta, który właśnie teraz szuka takiej oferty lub usługi tuż za rogiem. Większość właścicieli stron firmowych w Polsce to mikro lub mali przedsiębiorcy, którzy prowadzą biznesy…
WięcejFilmy korporacyjne i eventowe – komu zlecić produkcję filmów?
Jeden obraz znaczy więcej niż tysiące słów – to słynne wszystkim powiedzenie. Znajduje ono potwierdzenie także w reklamie, która od lat wykorzystuje wizualne środki przekazu. Zaczynano od zdjęć, aczkolwiek razem z rozwojem techniki i popularyzacją kina, a później internetu oraz telewizji, powoli zaczęły wypierać je filmy. Obecnie spoty stanowią jeden trzonów dużych i małych kampanii – bez względu na to, czy chodzi o promocję nowego produktu, kształtowanie wizerunki marki czy też akcje społeczne. Tak szerokie…
WięcejWybór dobrej agencji SEO – Google podpowiada czym się kierować
Kiedy posiadasz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby pojawiała się ona wysoko w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest przecież, że współcześnie obecność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak więc zatrudnić rzetelną firmę SEO? Polecamy posłuchać sugestii ekspertów, a najlepiej samego Google. Jak zatrudnić dobrą firmę SEO? Google nakręciło o tym film…
Więcej