Usługi agencji SEO – realne zyski

Na seo4.net uzyskasz kompetentną pomoc profesjonalistów z agencji SEO

Firmy i administratorzy sklepów internetowych, którzy chcą dotrzeć do pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania, są w stanie to osiągnąć na przynajmniej trzy sposoby. Pierwszy – nie zalecany – to próbowanie starań samodzielnie. Nie dysponując wiedzą w zakresie SEO i nie śledząc regularnie komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko postępować dobrze i – co najistotniejsze – skutecznie. Drugie podejście to utworzenie etatu dla doświadczonego SEOwca, lecz nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje ze względu na budżet. Trzecia metoda to zatrudnienie agencji SEO. Wydatki wydzielone na zadania agencji SEO można dopasować do możliwości finansowych zlecającego. Plusem zlecania działań agencji SEO jest to, że nie licząc speców od SEO w zatrudnione są tam również eksperci od projektowania graficznego, content marketingu, kampanii Google Ads czy programowania, którzy służą rzeczową pomocą w tych sferach.

Wybierz doświadczoną oraz transparentną firmę SEO

Polskich agencji SEO jest wiele. Na co zwrócić uwagę podczas wyboru podmiotu, która zwiększy naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Polecamy wybrać markę, która istnieje na rynku od dłuższego czasu. Liczba firm SEO, a również tych reklamowych i kreatywnych, co roku rośnie, co nie zawsze gwarantuje wysoką jakość usług. Współpracując z agencją, która istnieje od około dekady, można mieć zaufanie, iż ma ona znaczne doświadczenie i może w każdej chwili zaprezentować ciekawe portfolio swoich poprzednich prac. Na stronach agencji SEO nierzadko znajduje się zakładka z historią tzw. „kejsów”. Zanim sygnuje się umowę trzeba przeczytać studia takich przypadków, aby przekonać się, jakich efektów można się spodziewać po agencji, a także to z jakimi branżami pracowała oraz z jakimi zadaniami się mierzyła. Najlepsza agencja SEO to taka, która pracuje przejrzyście: zawiadamia o planach zadań na najbliższe miesiące, ale także przesyła raporty ze zrealizowanych działań i ich następstwa.

Następny liczący się aspekt to personalizacja oferty i dostrojenie zakresu działań do charakteru działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeżeli agencja SEO na zapytanie ofertowe reaguje w przeciągu kwadransa, a oferta wygląda jak gotowy szablon, należy traktować to jak znak alarmowy. Po wysłaniu zapytania przedstawiciel rzetelnej agencji SEO winien skontaktować się z potencjalnym klientem, aby dopytać o pomocnicze dane o firmie, konieczne do utworzenia dla niej całościowej oferty. Chodzi o dane, których nie można wyszperać tak po prostu w internecie, jak np. informacja o realizowanych dotąd pracach SEO i o ważnych dla klienta produktach lub usługach, które potrzebuje wypromować.

Co o firmie SEO świadczy system rozliczenia jaki oferuje?

Nieufnie powinno się potraktować agencje SEO, które sugerują rodzaj umowy z opłatą za uzyskany rezultat. W takim systemie opłata odbywa się wówczas, gdy słowa kluczowe uzyskają wskazane w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do Top3 bądź Top10). To wciąż całkiem popularny sposób rozliczeń, aczkolwiek niesie ze sobą spore ryzyko – można wszak osiągnąć natychmiastowe rezultaty łamiąc standardy określone przez Google. Codziennie modyfikowany algorytm też nie ułatwia dotrzymania obietnic złożonych zleceniodawcy, więc sumienna agencja SEO nigdy nie zapewnia osiągnięcia konkretnych efektów. Jeśli idzie o cenę za działania firmy SEO, to sporadycznie jest ona stała – zwykle w pierwszych miesiącach po podpisaniu kontraktu nieodzowne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, aby wykonać dogłębny audyt SEO, a w następnej kolejności wcielać w życie wszelkie wynikłe z niego zalecenia. W kolejnych miesiącach współpracy, gdy witryna klienta zostanie już zoptymalizowana, wydatki na działania są dużo mniejsze.

Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]