Komu zlecić wykonanie audytu strony lub sklepu internetowego?

Komu zlecić wykonanie audytu strony lub sklepu internetowego?

Audyt – cytując definicję internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN – oznacza kontrolę przedsiębiorstwa, spółki czy firmy pod kątem licznych aspektów, np. organizacyjnych i finansowych, jak również analizę perspektyw przyszłego rozwoju. Co, mając na uwadze zacytowaną definicję, oznacza zatem audyt SEO? Jest to drobiazgowa analiza strony www, oceniająca różne jej aspekty, jak metadane, szybkość wczytywania się witryny, strukturę nagłówków, kod strony i wiele innych elementów. Nie licząc samego wyliczenia uchybień oraz błędów, w dobrym audycie…

Więcej

Do grupy WeNet dołącza WebWave – największy na rynku kreator stron WWW

Do grupy WeNet dołącza WebWave – największy na rynku kreator stron WWW

WeNet Group, spółka oferująca małym i średnim przedsiębiorcom różnorodne rozwiązania marketingu internetowego do promocji i rozwijania biznesu, połączyła siły z firmą WebWave – największym na polskim rynku kreatorem stron internetowych, z którego korzysta ponad 600 tys. użytkowników. Dzięki temu połączeniu WeNet umocni swoją pozycję lidera w zakresie marketingu online i tworzenia stron WWW w segmencie MŚP. Współpraca przyniesie korzyści jednak nie tylko obu firmom, które będą miały dostęp do nowych produktów i usług, ale przede…

Więcej

Regionalna firma a marketing – o pozycjonowaniu stron w Krakowie

Regionalna firma a marketing – o pozycjonowaniu stron w Krakowie

Wszechobecność internetu oraz komfort korzystania z niego do wyszperania potrzebnych usług i artykułów przyczyniła się do tego, iż każda firma chce teraz być zauważalną w sieci. W rzeczy samej, samo posiadanie strony www nie zagwarantuje, iż potencjalni klienci do nas trafią – najważniejsza jest bowiem widoczność na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Sporo mniejszych przedsiębiorstw, które świadczą usługi tylko w określonym województwie czy też nawet w jednej miejscowości, na przykład w Krakowie bądź w Bydgoszczy,…

Więcej

Jak rozważnie korzystać ze źródeł informacji o zdrowiu w sieci?

Jak rozważnie korzystać ze źródeł informacji o zdrowiu w sieci?

W internecie da się niezwykle szybko wyszperać informacje na dowolny temat. Internauci mają szczególną słabość do odpytywania wyszukiwarki Google o tematy medyczne, częstokroć nawet poprzedzając decyzję o konsultacji ze specjalistą godzinami przeszukiwania sieci w celu odnalezienia na własną rękę odpowiedzi na palący problem. Lecz czy to dobry model wykorzystywania informacji dostępnych na portalach o urodzie i zdrowiu? Portal o zdrowiu i urodzie nie jest alternatywą dla profesjonalnej konsultacji medycznej W gąszczu artykułów o zabiegach estetycznych,…

Więcej

Jak użyć PBN do zwiększenia widoczności strony?

Jak użyć PBN do zwiększenia widoczności strony?

Aby odbiorca zauważył twoją działalność powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, lecz także zadbać o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony oraz to czy cyklicznie dodawane są do niej kolejne rzetelne i pomocne dla użytkownika informacje. Lecz nie wolno także zignorować tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków zewnętrznych kierujących na stronę. Jedną ze strategii link buildingowych jest stosowanie PBN-ów – prywatnych sieci serwisów. Private blog network, czyli kto używa PBNy?…

Więcej

Co powinien zawierać content plan?

Co powinien zawierać content plan?

Blog firmowy, social media, wideo, podcasty, publikacje na portalach zewnętrznych – content marketing wymaga obecności marki w wielu różnych kanałach dystrybucji. Pomoże Ci w tym content plan, o którym więcej dowiesz się z tego artykułu. Jeśli chcesz, aby Twoja praca przynosiła konkretne rezultaty, to musisz zacząć od przygotowania planu, który odpowie na pytanie “jak to zrobić?”. Lista kroków wraz z terminami ich realizacji motywuje do regularnej pracy, a także pozwala w łatwy sposób określić, na…

Więcej

Adres URL – jak powinien wyglądać? O przyjaznych URL-ach

Adres URL – jak powinien wyglądać? O przyjaznych URL-ach

Czy adres URL może być “przyjazny”? Czy istnieją dobre praktyki dotyczące tworzenia adresów URL, których zastosowanie może mieć wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania i zwiększenie współczynnika CTR? W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na powyższe pytania. Czym jest adres URL i z czego się składa? Skrót URL (ang. Uniform Resource Locator) kojarzony jest przede wszystkim z adresem strony internetowej, jednak ten ujednolicony format adresowania służy do określania lokalizacji wszelkich rodzajów zasobów dostępnych w…

Więcej

Dla turystów i nie tylko – portal o wydarzeniach i atrakcjach Małopolski

Dla turystów i nie tylko – portal o wydarzeniach i atrakcjach Małopolski

Choć województwo małopolskie jest jednym z mniejszych w Polsce, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno przyjezdnym z innych regionów kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu wiele, toteż zdarza się, że ciężko odnaleźć się w setkach wiadomości o najciekawszych atrakcjach oraz planowanych wydarzeniach sportowych bądź kulturalnych w Małopolsce. Gdzie szukać sprawdzonych informacji o interesujących miejscach w Małopolsce? Aby przedstawić wszystkim ciekawe miejsca turystyczne tego województwa, przygotowano stronę visitmalopolska.pl. Dostarcza on wiedzę nie tylko o…

Więcej

Direct Answer i featured snippets – czy warto wyświetlać się na pozycji “zero”?

Direct Answer i featured snippets – czy warto wyświetlać się na pozycji “zero”?

Pojawienie się w SERPach bloków Direct Answer oraz featured snippet (czyli polecanych fragmentów z odpowiedzią), z roku na rok coraz bardziej napędza zjawisko “zero clicks searches”. Gdy powodzenie biznesu zależy od wysokiego ruchu z organicznych wyników wyszukiwania, słusznie pojawia się pytanie, czy warto walczyć o wyświetlanie się strony na pozycji “zero”. Przedstawiamy nasz punkt widzenia. Nie tylko wyniki z elementami rozszerzonymi Nieustanne zmiany sposobu, w jaki Google prezentuje użytkownikowi odpowiedzi na wyszukiwane frazy, spowodowały, że…

Więcej

Core Web Vitals – nowe czynniki rankingowe Google. Czym są i jak je sprawdzić?

Core Web Vitals – nowe czynniki rankingowe Google. Czym są i jak je sprawdzić?

Już w połowie 2020 r. Google ogłosiło, że w 2021 r. tzw. Core Web Vitals (w skrócie CWV), czyli Podstawowe Wskaźniki Internetowe, staną się ważnym czynnikiem rankingowym. I rzeczywiście tak się ostatecznie stało wraz z nadejściem sierpnia 2021 r. Czym zatem są czynniki Core Web Vitals, jakie informacje można z nich wyciągnąć i w jaki sposób je sprawdzić? Core Web Vitals – co to właściwie jest? Podstawowe wskaźniki internetowe to zestaw czynników, wchodzących w skład…

Więcej
1 2 3