Jak rozważnie korzystać ze źródeł informacji o zdrowiu w sieci?

Jak rozważnie korzystać ze źródeł informacji o zdrowiu w sieci?

W internecie da się niezwykle szybko wyszperać informacje na dowolny temat. Internauci mają szczególną słabość do odpytywania wyszukiwarki Google o tematy medyczne, częstokroć nawet poprzedzając decyzję o konsultacji ze specjalistą godzinami przeszukiwania sieci w celu odnalezienia na własną rękę odpowiedzi na palący problem. Lecz czy to dobry model wykorzystywania informacji dostępnych na portalach o urodzie i zdrowiu? Portal o zdrowiu i urodzie nie jest alternatywą dla profesjonalnej konsultacji medycznej W gąszczu artykułów o zabiegach estetycznych,…

Więcej

Jak użyć PBN do zwiększenia widoczności strony?

Jak użyć PBN do zwiększenia widoczności strony?

Aby odbiorca zauważył twoją działalność powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, lecz także zadbać o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony oraz to czy cyklicznie dodawane są do niej kolejne rzetelne i pomocne dla użytkownika informacje. Lecz nie wolno także zignorować tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków zewnętrznych kierujących na stronę. Jedną ze strategii link buildingowych jest stosowanie PBN-ów – prywatnych sieci serwisów. Private blog network, czyli kto używa PBNy?…

Więcej

Co powinien zawierać content plan?

Co powinien zawierać content plan?

Blog firmowy, social media, wideo, podcasty, publikacje na portalach zewnętrznych – content marketing wymaga obecności marki w wielu różnych kanałach dystrybucji. Pomoże Ci w tym content plan, o którym więcej dowiesz się z tego artykułu. Jeśli chcesz, aby Twoja praca przynosiła konkretne rezultaty, to musisz zacząć od przygotowania planu, który odpowie na pytanie “jak to zrobić?”. Lista kroków wraz z terminami ich realizacji motywuje do regularnej pracy, a także pozwala w łatwy sposób określić, na…

Więcej

Adres URL – jak powinien wyglądać? O przyjaznych URL-ach

Adres URL – jak powinien wyglądać? O przyjaznych URL-ach

Czy adres URL może być “przyjazny”? Czy istnieją dobre praktyki dotyczące tworzenia adresów URL, których zastosowanie może mieć wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania i zwiększenie współczynnika CTR? W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na powyższe pytania. Czym jest adres URL i z czego się składa? Skrót URL (ang. Uniform Resource Locator) kojarzony jest przede wszystkim z adresem strony internetowej, jednak ten ujednolicony format adresowania służy do określania lokalizacji wszelkich rodzajów zasobów dostępnych w…

Więcej

Dla turystów i nie tylko – portal o wydarzeniach i atrakcjach Małopolski

Dla turystów i nie tylko – portal o wydarzeniach i atrakcjach Małopolski

Choć województwo małopolskie jest jednym z mniejszych w Polsce, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno przyjezdnym z innych regionów kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu wiele, toteż zdarza się, że ciężko odnaleźć się w setkach wiadomości o najciekawszych atrakcjach oraz planowanych wydarzeniach sportowych bądź kulturalnych w Małopolsce. Gdzie szukać sprawdzonych informacji o interesujących miejscach w Małopolsce? Aby przedstawić wszystkim ciekawe miejsca turystyczne tego województwa, przygotowano stronę visitmalopolska.pl. Dostarcza on wiedzę nie tylko o…

Więcej

Direct Answer i featured snippets – czy warto wyświetlać się na pozycji “zero”?

Direct Answer i featured snippets – czy warto wyświetlać się na pozycji “zero”?

Pojawienie się w SERPach bloków Direct Answer oraz featured snippet (czyli polecanych fragmentów z odpowiedzią), z roku na rok coraz bardziej napędza zjawisko “zero clicks searches”. Gdy powodzenie biznesu zależy od wysokiego ruchu z organicznych wyników wyszukiwania, słusznie pojawia się pytanie, czy warto walczyć o wyświetlanie się strony na pozycji “zero”. Przedstawiamy nasz punkt widzenia. Nie tylko wyniki z elementami rozszerzonymi Nieustanne zmiany sposobu, w jaki Google prezentuje użytkownikowi odpowiedzi na wyszukiwane frazy, spowodowały, że…

Więcej

Core Web Vitals – nowe czynniki rankingowe Google. Czym są i jak je sprawdzić?

Core Web Vitals – nowe czynniki rankingowe Google. Czym są i jak je sprawdzić?

Już w połowie 2020 r. Google ogłosiło, że w 2021 r. tzw. Core Web Vitals (w skrócie CWV), czyli Podstawowe Wskaźniki Internetowe, staną się ważnym czynnikiem rankingowym. I rzeczywiście tak się ostatecznie stało wraz z nadejściem sierpnia 2021 r. Czym zatem są czynniki Core Web Vitals, jakie informacje można z nich wyciągnąć i w jaki sposób je sprawdzić? Core Web Vitals – co to właściwie jest? Podstawowe wskaźniki internetowe to zestaw czynników, wchodzących w skład…

Więcej

Aktualizacja WordPress – dlaczego jest ważna dla bezpieczeństwa strony

Aktualizacja WordPress – dlaczego jest ważna dla bezpieczeństwa strony

WordPress, który powstał w głównej mierze jako platforma blogowa, w ciągu kilkunastu lat stał się jednym z powszechnie wykorzystywanych CMS-ów. Dzięki temu, iż bez trudu można przyswoić sobie podstawy posługiwania się nim, a zarazem jest bardzo szybki, używa się go aktualnie do tworzenia sklepów internetowych oraz wielopłaszczyznowych stron. Niemniej jednak ten system zarządzania treścią bywa źródłem kłopotliwych niespodzianek, toteż ważną i pomocną usługą jest aktualizacja WordPressa. Opieka techniczna WordPress – nie lekceważ regularnej instalacji nowych…

Więcej

Jak sprawdzić, czy strona działa i prawidłowo się indeksuje?

Jak sprawdzić, czy strona działa i prawidłowo się indeksuje?

Twoja strona nie wyświetla się w wynikach wyszukiwania? Zauważasz, że nagle traci pozycje? Może to wskazywać na problemy z indeksacją. W artykule przedstawiamy 8 sposobów na to, jak sprawdzić, czy strona prawidłowo się indeksuje i jak zadbać, by była widoczna zarówno dla użytkowników, jak i robotów. Kiedy powinieneś podejrzewać, że ze stroną mogą być problemy? Oto kilka przykładowych sytuacji, które powinny zasugerować Ci, że ze stroną dzieje się coś niedobrego: strona traci pozycje, strona nie…

Więcej

Co to jest audyt SEO strony internetowej i jakie informacje powinien zawierać

Co to jest audyt SEO strony internetowej i jakie informacje powinien zawierać

Audyt SEO to analiza, którą zazwyczaj przygotowuje się przed rozpoczęciem działań związanych z pozycjonowaniem strony internetowej. Ma na celu sprawdzenie strony pod kątem przyjazności dla wyszukiwarek, użytkowników oraz zgodności ze standardami technicznymi. Dzięki audytowi dowiesz się, jakie zmiany należy wprowadzić na stronie, aby była lepiej widoczna w wyszukiwarkach i pozyskiwała większy ruch. W niniejszym wpisie wyjaśniamy, czym jest audyt SEO, co powinien zawierać i dlaczego warto go wykonać. Czym jest audyt SEO? Audyt SEO to…

Więcej
1 2 3