Google Partner - dowiedz się co może Ci zaproponować
Google AdWords jest jedną z najefektywniejszych technik umożliwiających reklamę w internecie. Polega na proponowaniu użytkownikom płatnych linków o treści dopasowanej do konkretnego zapytania i może podnieść zyski aż o kilkadziesiąt procent, jeśli strategia AdWords będzie właściwie poprowadzona. Na przekór temu, co sądzi wielu czytelników, opracowanie skutecznej kampanii AdWords to sprawa dla doświadczonych specjalistów i bez właściwych umiejętności okaże się niemal niemożliwe. Dobrze zatem powierzyć to sprawdzonej agencji SEO. Jak ją wybrać? Nie będzie to trudne – musimy jedynie sprawdzić, czy dana firma uzyskała certyfikat Google Partner.
Google Partner – co to jest?
Google Partner to program, jaki internetowy gigant opracował, by zapewnić klientom korzystającym z AdWords fachową pomoc. Opiera się on na udzielaniu agencjom SEO odpowiednich porad, dzięki którym mogą one stworzyć efektywne strategie dla swoich kontrahentów. Aby agencja zdobyła tytuł Google Partner, jej pracownicy muszą mieć certyfikaty Google AdWords, zaś ona sama musi wykazać sprawność w kierowaniu funduszami AdWords. Google przyznaje tytuł Google Partner firmie SEO jedynie po starannym jej przetestowaniu. Co jednak znaczy on dla klientów?
Co daje certyfikat Google Partner?
Tytuł Google Partner mówi o tym, że pracownicy danej firmy posiadają kwalifikacje, które pozwalają na dobór odpowiednich taktyk w trakcie zarządzania kampanią. Dzięki Google Partner zyskujemy również pewność, że agencja, którą wybierzemy, ma dostęp do rozmaitych nowinek wprowadzanych przez internetowego giganta, a jej pracownicy uczestniczą w różnych kursach organizowanych przez Google, jak również korzystają z jego pomocy technicznej.
Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]