Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Gdy prowadzi się firmę, niezależnie czy jest się dystrybutorem, producentem czy usługodawcą, akcje reklamowe powinny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności marki. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mogą sobie pozwolić na organizację i utrzymanie własnych sekcji ds. reklamy, jednakże małe biznesy, które rzadko prowadzą akcje promocyjne, zazwyczaj korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja marketingowa gwarantuje wszechstronne usługi

Agencja marketingowa to zespół twórczych ludzi z ogromnym doświadczeniem, mających szereg umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu zawodowców doskonale orientujących się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (prowadzenie kont social media, filmy i animacje viralowe), jak i grafiki (również DTP), agencja marketingowa zapewnia klientom całościową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zamówić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i projektami akcydensów (obwoluty, papier firmowy czy wizytówki), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, iż będzie ono odpowiednio zastosowane podczas tworzenia materiałów reklamowych – billboardów, stoisk targowych, kalendarzy czy folderów. Agencja marketingowa przygotuje też interesujące, unikalne wpisy na stronę www firmy, a także zaplanuje strategię interakcji z odbiorcami za pośrednictwem mediów społecznościowych, jak np. Twitter, Facebook lub Instagram.

Do których podmiotów kierowana jest oferta agencji marketingowej?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie dysponują swoim działem promocji. Aczkolwiek nie oznacza to, iż to jedyny model współpracy. Praca agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie działowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Jeśli więc nie ma on praktyki w przygotowaniu sympozjów, spotkań z klientami lub targów wymagających zazwyczaj drobiazgowego planowania, te zadania może wykonać zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie kompetentnej i harmonijnej grupy pracowników – należy powierzyć jej zaplanowanie imprezy integracyjnej lub opracowanie programu szkoleń. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, warto jednak nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do szerokiego grona kompetentnych ekspertów. Umożliwi to przekazanie wszystkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencjii dzięki temu większą kontrolę nad spójnością kampanii oraz wizerunku firmy.

Nasza lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]