Wybór dobrej agencji SEO – Google podpowiada czym się kierować

Wszystko, czego warto dowiedzieć się o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO, odnajdziesz na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Kiedy posiadasz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby pojawiała się ona wysoko w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest przecież, że współcześnie obecność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak więc zatrudnić rzetelną firmę SEO? Polecamy posłuchać sugestii ekspertów, a najlepiej samego Google.

Jak zatrudnić dobrą firmę SEO? Google nakręciło o tym film

Nie da się ukryć, iż cały sektor usług SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i bezustannie rozkwita praktycznie tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo obecności licznych opcji, jak przykładowo Yandex, Bing bądź Rambler, wciąż kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje pozyskać widoczność w sieci, powinien zapracować na swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, w których występuje silna konkurencja, zwykle jest to skomplikowane bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i nakręciło krótki film o tym, jak znaleźć solidną agencję SEO.

Podstawowe cechy dobrej firmy SEO

Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, klarownie tłumaczy, jak poznać rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród głównych cech m.in.:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie jedynie pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na konkretne słowa kluczowe,
  • udzielenie stronie opieki technicznej i prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie prowadzonych wdrożeń, przykładowo poprzez cykliczne raportowanie oraz permanentny dostęp do statystyk strony,
  • zdolność estymacji budżetu oraz czasu koniecznego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dokładnego audytu strony.

Pracownica Google wskazuje również, iż solidna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, niejednokrotnie dającą zauważalne efekty zwykle po paru miesiącach działań.