Organizujesz promocję firmy? Sprawdź ofertę hurtowni gadżetów reklamowych

Biznes nie obejdzie się bez akcji promocyjnych. Obecnie reklama ma rozmaite formy: umieszcza się ją na portalach społecznościowych i generalnie w internecie, oraz w prasie. Jednakże wciąż nie rezygnuje się z tradycyjnej promocji przy pomocy wizytówek lub plakatów. Stosuje się także jeszcze jeden rodzaj działań promocyjnych, który potencjalni konsumenci wyjątkowo sobie cenią – reklamę poprzez gadżety reklamowe.

Gadżety reklamowe – klient zapamięta motto marki

W odróżnieniu do pozostałych form promocji, wszelkiego rodzaju gadżety są namacalnym przedmiotem, który nieraz jest bardzo przydatny, dlatego wykorzystywany jest dłużej. To sprawia, że konsumenci i nasi potencjalni współpracownicy bardzo je cenią sobie. Niełatwo spotkać kogoś, kto zrezygnuje z przyjęcia w kancelarii czy w banku parasolki albo długopisu. Są to przecież przedmioty, które zawsze powinno się mieć ze sobą. A co najważniejsze – taka rzecz jest bezpłatna! Tymczasem używając regularnie taki gadżet, klient non stop widzi slogan reklamowy marki, od której go otrzymał, tym samym z czasem zostawia ona mocny ślad w jego pamięci.

Hurtownia gadżetów reklamowych – sitodruk tekstyliach oraz plastiku

Sitodrukdaje możliwość nadruku zarówno na powierzchniach drewnianych, tworzywach sztucznych, jak i tkaninie, stąd też jest jedną z najpopularniejszych metod, które wykorzystuje się przy wytwarzania gadżetów reklamowych. Najczęściej kupowanym gadżetem z tkaniny, jest naturalnie odzież promocyjna – zazwyczaj wykonuje się nadruki na t-shirtach, a w ostatnich latach także na polarach, spodniach oraz bezrękawnikach. Poza tym można nanieść logo firmowe na torbie zakupowej, ręczniku oraz parasolu. Jeżeli poszukujemy ogromnego asortymentu produktów do nadruku, należy zajrzeć na ofertę hurtowni gadżetów reklamowych. Za jednym zamachem można wtedy zamówić nie tylko t-shirty i pozostałą odzież z nadrukiem, ale także np. skrobaczki do szyb aut, breloczki lub długopisy, co skróci czas organizacji każdej akcji reklamowej.