Pawilony są przydatne w każdej firmie z branży handlowej. Mogą stanowić uzupełnienie sklepu stacjonarnego albo też być nadrzędnym miejscem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w trakcie targów i podobnych imprez, a ponadto, ze względu na szybki montaż i mobilność, mogą być stosowane np. do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. Aby pawilon handlowy dobrze pełnił swoje funkcje, powinien być odpowiednio dobrany do profilu działalności użytkownika. Na co zatem zwracać uwagę przy jego wyborze?
Pawilony handlowe – jak dobrać?
Producenci sprzedają rozmaite typy mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z dwóch grup – pawilonów namiotowych oraz ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wytwarzane są na przykład z płyty obornickiej bądź drewna. Cechuje je stosunkowo szybki montaż, jednakże ich mobilność jest znacznie mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są również od nich o wiele droższe, przez co polecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję kas biletowych, portierni bądź kiosków.
Pawilon namiot – czemu warto go posiadać?
Jeżeli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub priorytetem jest dla nas cena, najodpowiedniejszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje cechuje duża trwałość, będąca rezultatem użycia do ich produkcji najwyższej jakości materiałów. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wykonane są konstrukcje, wykazują odporność na uszkodzenia mechaniczne oraz trudne warunki atmosferyczne. To sprawia, że namiotowy pawilon handlowy, jeśli będzie prawidłowo konserwowany, posłuży kilkanaście lat – również przy intensywnym użytkowaniu.